FANDOM

Takano Miyo
鷹野 三四
Takano Miyo ID pielęgniarka
Informacje
Alternatywne imię Tanashi Miyoko, 田無 美代子
Pseudonim 34, wzięte z kanji imienia (三 (mi)= 3, 四 (yo)= 4)
Wiek około 30
Broń
  • Colt M1911
  • Strzykawki
    broń z Higurashi Daybreak
  • Strzykawki
  • Transponder
  • Pierwszy raz w Onikakushi-hen
    Głos japoński
  • Miki Itō
  • Fuyuka Ōura (child)
  • Głos angielski
  • Karen Strassman
  • Live action
  • Kawahara Ayako
  • Liczba morderstw 9
    Liczba zgonów 0
    Piosenka Bon ~karma~

    Takano Miyo jest postacią w serii Higurashi no Naku Koro ni , a także jedną z głównych antagonistów.

    WyglądEdytuj

    Ma długie blond włosy i oczy, które są wyjątkowo obwisłe w stosunku do inncyh postaci, sprawiając, że jest łatwa do rozpoznania (przypominała Ryuuguu Renę w wieku lat trzynastu)

    CharakterEdytuj

    Takano Miyo jest pielęgniarką i organizatorką wydarzeń, które rozgrywają się w ciągu pierwszych sześciu arcs. Była jedną z ofiar serii śmierci w Hinamizawie, and according to the police was found to have been burned to death in a canister in the mountains. Jednakże późniejsza autopsja wykazała, że zmarła 24 godziny zanim odbył się Watanagashi festival. Podczas Tatarigoroshi-hen pojawia się, by dać Maebarę Keiichi przejażdżkę po tym, jak zakończy interesy z wujem Satoko, a objawienie jej "śmierci" przed tym incydentem rzuca go źle. Jest bardzo popularna w Irie Clinic, gdzie pracuje. Bardzo interesuje się historią i mitologią Hinamizawy, i w jednej historii łuk daje Rena jej badania w tej sprawie przed jej własną śmiercią. Jej osobowość jest dość poskręcana, bo zdaje się czerpać przyjemność z przerażania ludzi opowieściami o przeszłości Hinamizawy. Traktuje ludzi jak króliki doświadczalne do swoich badań i prawdziwie troszczy się tylko o swojego dziadka i jego przyjaciół. Jest niesławna z powodu okultystycznego maniaka, prawie do tego stopnia, że ​​uważana jest za żart, a Sonozaki Mion wspomina Keiichiemu, że Takano przedstawia inną interpretację mitologii Hinamizawy każdemu człowiekowi (wersja, którą kiedyś powiedziała Hōjō Satoko rzekomo twierdziła, że ​​Oyashiro- sama pochodzi od stworzeń morskich). Ma wiele albumów ze wszystkimi jej różnymi teoriami na temat przekleństwa Oyashiro-sama, a ona czasami pożycza je ludziom do zabawy, takie jak Sonozaki Shion i Ryūgū Rena. Ta, którą daje Rena, plik 34, zawiera teorię o pasożytach kontrolujących ludzkie umysły i wydaje się być luźno oparta na teorii syndromu Hinamizawy, co czyni ją teorią najbliższą rzeczywistej prawdzie (z wyjątkiem części dotyczącej kosmitów). Ona również mówi w sposób bardzo protekcjonalny i protekcjonalny, czasami powodując, że ludzie nienawidzą jej. W powieściach wizualnych ma wyraźny śmiech (く す く す, co tłumaczy się na "kusu kusu", chociaż wersja MangaGamer tłumaczy to jako "Hee hee hee"), która jest bardzo często używana. Takano ma również uroczą, dziecinną stronę swojej osobowości, jak pokazano w kura Minagoroshi. Kiedy Furude Rika zaproponował otwarcie Saigudena dla Takano, wraz z podpisami Riki "Nipah!", Takano skoczył z radości i odwrócił się z radością, a wyraz, który wyglądał tak, jakby "Obrazy Takano po prostu rozbił się na całym świecie", powiedział Rika. Takano zaproponował nawet noszenie kocie uszu, kołnierzyka i ogona i błagał o mleko, więc Rika pozwoliła jej przejść przez drugie drzwi do wnętrza Saiguden. Kilka godzin po podróży, kiedy odbyło się spotkanie

    Takano Miyo ID pielęgniarka

    Takano Miyo jako Pielęgniarka.

    budżetowe, Irie i Tomitake byli świadkami jej miauczenia i lekkiego skakania po stole, trzymając kamerę, z której zwykła robić zdjęcia narzędzi tortur Saigudena. Takano ma również obsesję na punkcie osiągnięcia Boskości. Najpierw przyjęła pojęcie bycia Bogiem jako dziecko, kiedy Takano Hifumi, niedługo po uratowaniu jej z sierocińca, opowiada jej o zmartwychwstaniu Jezusa. Mówi jej, że nie zmartwychwstało fizyczne ciało Jezusa, ale wiarę w jego nauki. Hifumi wierzyła, że ​​staje się Bogiem, gdy dokonują wielkiego osiągnięcia, które umieszcza ich imię w historii, tak że nawet gdy umrą, zostaną unieśmiertelnione w pewnym sensie. Następnie wyraża swoje pragnienie, by stać się Bogiem osobiście, udowadniając istnienie zespołu Hinamizawy i zdobywając sobie sławę w środowisku naukowym. Kiedy umiera, Miyo bierze się do kontynuowania swoich badań i uznania go przez świat. Jej ostatecznym celem jest stanie się Bogiem wraz z Hifumi, aby mogli być razem na całą wieczność.

    HistoriaEdytuj

    Inny strój Takany

    Strój do armii Takany.

    Później w serii ujawniono, że jej śmierć w każdym przypadku była fałszywa, aby zrzucić podejrzenia i pozwolić jej działać swobodniej na jej prawdziwe plany. Powody jej działań ujawniają się w drugim sezonie, gdy serial zagłębia się w jej przeszłość. Urodziła się Tanashi Miyoko, ale jej rodzice zginęli w niefortunnym wypadku pociągowym, gdy była jeszcze młoda, więc rząd wysłał ją do sierocińca. Ona i inne dzieci były wielokrotnie wykorzystywane i ostatecznie próbowały uciec. Są ścigani, głównie dlatego, że sierociniec dostaje pieniądze rządowe w oparciu o liczbę dzieci, które zamieszkują. Uchyla się od schwytania na tyle długo, by zadzwonić do Takano Hifumi (byłego ojca profesora), aby uzyskać pomoc, tak jak jej ojciec wydał rozkaz nieco przed śmiercią. Zostaje ponownie schwytana, ale ostatecznie uratowana i adoptowana przez Hifumi. Hifumi staje się dla niej czymś w rodzaju dziadka, a ona troszczy się o niego głęboko. Hifumi był tym, który rozpoczął Miyo na ścieżce medycyny, studiując zespół Hinamizawy. Kiedy Hifumi umarł, będąc upokorzonym i zdyskredytowanym przez swoich przełożonych, Miyo postanowił kontynuować studia, aby udowodnić swoje teorie, i czyniąc to, był całkowicie zadowolony z tego, że cała wioska oszaleje z powodu paranoi, zabijając Królową Nosicieli, a następnie nakazanie zagłady mieszkańców wioski. Ma dosłownie obsesję na punkcie udowadniania teorii, nad którymi spędził życie i nadania im imienia. Kontrolowane przez Yamainu Yamainu, dostarczone jej przez grupę "Tokyo", która wykonuje większość swojej brudnej roboty, choć sama nie waha się sama tego zrobić.Jest w wielu przypadkach odpowiedzialna za śmierć Furude Riki i swojego kochanka, Tomitake Jirō.

    Kaidan to Odorō, Soshite Anata wa Kaidan de OdoruEdytuj

    Nipaa Takany ID

    NIPAH!!!! :) LUBISZ JĄ?

    Takano pojawia się również w tej horrycznej powieści kryminalnej o tematyce świetlnej autorstwa Ryukishi07, opublikowanej w 2007 roku i później jako mandze. Choć fabuła ma być technicznie uważana za odrębną od serii Higurashi, potwierdzono, że miała ona miejsce w idealnym świecie kury Saikoroshi, w której interweniowała Frederica Bernkastel, a rodzice Takano nie zostali zabici (w związku z tym żadne tragiczne wydarzenia nie miały miejsca) , więc zachowano oryginalną nazwę Takano "Tanashi Miyoko". Opowieść również mocno skupia się na niej, jako że ona jest pierwszą zaangażowaną w [inną] klątwę. W opowieści, która rozgrywa się w normalnym miejskim liceum, Miyoko jest rysowana jako przeciętna, spokojna dziewczyna o długich czarnych włosach i bardzo melancholijnym wyrazie, który mocno kontrastuje z jej jasną i żywą naturą jako dziecko. W porównaniu do jej osobowości jako Takano w Higurashi, można ją uznać za równie przerażającą i ciemną, jeśli nie bardziej - niż Takano. Jej charakterystyczny śmiech i sposób mówienia są również zachowane w powieści, więc mówi tak samo jak jej dorosła osoba. Chociaż Takano jest przynajmniej postrzegana jako "urocza" i zachowała część swojej dziecinnej natury, żaden znak tego nie jest nigdy widoczny w charakterze Miyoko w tej historii. Nie jest bardzo lubiana w szkole i ma tylko kilku znajomych, w tym dziwnego chłopca o imieniu Tomohiro Miyajima. Początkowo Tomohiro nie często rozmawiał z Miyoko, a znali się tylko jako ci, którzy często patrzyli na siebie i interesowali się sobą. Pewnego dnia Tomohiro postanawia wymyślić fałszywą klątwę zwaną "przekleństwem Ohone'a-sama" i rozprowadzać ją po szkole, głównie za kopnięcia i za łatwe pieniądze, wiedząc, że ludzie będą przekazywać darowizny na pudełka poświęcone fałszywemu bogu. Oczywiście Tomohiro i jego przyjaciele wiedzieli, że to tylko żart, ale otrzymują notatkę z 50 000 jenów (około 644 USD), która prosi boga o przeklęcie Miyoko. Niedługo potem Tomohiro jest świadkiem śmierci Miyoko, spadając z dachu szkoły; to jest później podejrzane o morderstwo, ale pod koniec z nieznanych przyczyn, pojawia się ponownie, wydaje się doskonale żywe i dobrze, bez szkody wyrządzonej jej ciału. Zrywa się z dachu po raz drugi, ale tym razem Tomohiro ją złapie. W końcu widziana jest jako tańcząca w szkolnej klasie.

    Ciekawostki:

    • Mała Takano

      Mała Takano Miyo.

      Jako dziecko, Takano przypomina Lambdadelta, Wiedźmę Pewności z Umineko no Naku Koro ni. Jednakże w wywiadzie zostało potwierdzone przez Ryukishi07, że Lambdadelta i Takano nie mają żadnych powiązań ze sobą, oprócz oczywiście tego, że ich imiona znaczą to samo (Lambdadelta i Miyo znaczą 34) oraz wyglądu, króry jest zwyczajnym fałszywym tropem. Jednakże, zgodnie z napiwkiem Diary Lambdadelta, jest to w dużym stopniu sugerowane, że była tym, który spełnił życzenie Miyoko, aby ostatecznie zostać bogiem.
    • Najprawdopodobniej projekt postaci Miyoko był oparty na Lambdadelta, zważywszy, że Lambdadelta otrzymała fizyczny wygląd przed Miyoko, gdy pojawiła się dopiero w adaptacji anime, ponieważ nie miała sprite'a w oryginalnej powieści wizualnej.
    • Popełniła najwięcej morderstw ze wszystkich postaci z tej serii, choć rekord Irie Kyōsuke z fatalnymi lobotomiami jest prawdopodobnie na drugim miejscu (podczas gdy rodzina Sonozakich znana jest z dużej liczby zabójstw).
    • Mimo tego, że jest odpowiedzialna za Wielką Katastrofę w Hinamizawie, osobiście nie mordowała. Najbardziej, co zrobiła w tej sprawie, to przekonanie gubernatora prefektury do zainicjowania Planu 34, więc z technicznego punktu widzenia gubernator jest odpowiedzialny głównie za wysłanie oddziałów w celu zabicia wieśniaków.
    • Tanashi Miyoko pojawia się jako postać dodatkowa w Higurashi Daybreak Mega Edition, gdzie przez jakiś czas podróżowała w czasie do 1983 roku. Połączyła siły z Okonogami, aby odzyskać magiczne lustro, aby mogła wrócić do swojego czasu. Jeśli Takano i Tanashi są zawsze sparowani w walce i wygrywają, wymienia się komiczny dialog między nimi.