FANDOM

Mion Sonozaki
园 崎 魅 音

150px-Mion Matsuri1

175px-Mion Matsuri2

150px-Mion Matsuri3

Informacje
Pseudonim Mii
Wiek 17 lat
Broń
  • Sztuki walki
  • Pistolet
  • Pierwszy raz w Onikakushi-hen
    Głos japoński Satsuki Yukino
    Liczba morderstw 0
    Liczba zgonów 9

    Mion Sonozaki to jedna z głównych bohaterek Higurashi no naku koro ni. Jest siostrą bliźniaczką Shion Sonozaki . Mion jest dziedziczką domu Sonozaki i przewodniczącą klubu szkolnego.

    WyglądEdytuj

    Mioon

    Mion

    Mion ma długie,  zielone włosy, które wiąże w kucyk. Jest wysoka i ma duży biust. 

    W szkole ubiera się w białą bluzkę z zielonym krawatem, czarne buty i długą różową spódnicę. W wolne dni nosi żółty T-shirt, jeansy i czarne buty. 

    CharakterEdytuj

    Mion jest energiczna i pewna siebie, co często drażni jej przyjaciół. Jest przyjazna, wesoła i lubi gry. Jako lider szkolnego klubu organizuje różne zabawy, w których jest bardzo dobra, częściowo przez oszustwa. 

    Chociaż Mion wydaje się być bardzo pewną siebie chłopczycą, to wewnątrz jest nieśmiała i dziewczęca.

    Jako spadkobierca majątku rodziny Sonozaki, musi działać formalnie, być poważna i odpowiedzialna przy rozstrzyganiu kwestii rodzinnych. 

    Higurashi no naku koro niEdytuj

    Onikakushi-henEdytuj

    W tym rozdziale poznajemy Mion jako pewną siebie nastolatkę, przewodniczącą klubu w szkole w Hinamizawie. Zaprzyjaźnia się z Keiichi'm, a ten dołącza do jej klubu.

    Meakashi-henEdytuj

    Tutaj chora psychicznie Shion przetrzymuje siostrę w podziemiach domu Sonozaki. Mion jest świadkiem śmierci Satoko Houjou i Keiichi'ego Maebary.

    RelacjeEdytuj

    Shion SonozakiEdytuj

    Shimi

    Shion i Mion

    Mion jest siostrą bliźniaczką Shion. Różnią się, ale łączą je bardzo bliske relacje. Niestety, w Meakashi-hen Shion zabija Mion, obwiniając ją o zniknięcie Satoshiego. W innych rozdziałach dobrze się ze sobą dogadują i widać ich siostrzaną więź. Czasami się przezywają, ale bardzo się kochają. Shion jest starsza od Mion, ale wszyscy inni myślą inaczej.

    Keiichi MaebaraEdytuj

    Relacja Keiichi i Mion jest zapewne jedną z najbardziej rozbudowanych w całej serii. Mion zakochuje się w Keiichi'm i kilka rozdziałów później wyznaje mu miłość. 

    Rena RyuuguuEdytuj

    Mion i Rena są najlepszymi przyjaciółkami od początku serii. Wydają się być rywalkami, jeśli chodzi o uczucia Keiichi'ego. Mają do siebie duże zaufanie.

    CiekawostkiEdytuj

    • Ojciec Mion i Shion jest szefem Yakuzy.

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki