FANDOM

Minagoroshi-hen
225px-MinagoroshiGame
Informacje
Oryginalna Premiera 30 grudnia 2005
Tłumaczenie 31 maja 2010
Poprzedni rozdział Tsumihoroboshi-hen
Następny rozdział Matsuribayashi-hen

Minagoroshi-hen to trzeci rozdział "odpowiedzi" w Higurashi no naku koro ni Kai. Jest opowiedziany z punktu widzenia Riki Furude. Odkrywamy wtedy jej wielki sekret...

FabułaEdytuj

Odcinek 1 "Zasady labiryntu"Edytuj

Rika przechodzi do nowego świata z Hanyū, ale jest zmęczona widząc, że jej przyjaciele popełniają te same błędy, lecz Keiichi podczas gry w karty udowadnia jej, że można zmienić przeznaczenie, jeśli tylko się chce. Rika myśli, że ten świat może być lepszy.

Odcinek 2 "Jak zmienić przeznaczenie"Edytuj

Przyjaciele Riki zaczynają mieć przebłyski tego, co wydarzyło się w innych światach i dzięki temu, unikają popełniania tych samych błędów. Rika postanawia znaleźć sposób, aby zapobiec jej złemu losowi.

Odcinek 3 "Drżenie"Edytuj

Plany Riki są utrudnione przez pojawienie się Teppei'ego, który podobnie jak w Tatarigoroshi-hen, zaczyna krzywdzić Satoko. Keiichi i reszta decydują się znaleźć sposób aby uwolnić ją, ale opieka społeczna jest niechętna do współpracy.

Odcinek 4 "Negocjacje"Edytuj

Przyjaciele Satoko chcą ją uratować, ale Satoko nie chce tego (Później okazuje się, że to z powodu syndromu). Rika zdaje sobie sprawę, że pomimo ich wysiłków, to ona jest tą, która musi podjąć działania.

Odcinek 5 "Ostateczna rozgrywka"Edytuj

Rika przekonuje Satoko, że powinna zgodzić się z opieką społeczną, a ta wreszcie się zgadza.

Odcinek 6 "Siła"Edytuj

Odcinek 7 "Syndrom Hinamizawy"Edytuj

Odcinek 8 "Finał"Edytuj

Higurashi no naku koro ni Kai
Meakashi-hen - Tsumihoroboshi-hen - Minagoroshi-hen - Matsuribayashi-hen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki