FANDOM

Meakashi-hen
225px-MeakashiGame
Informacje
Oryginalna Premiera 30 grudnia 2004
Tłumaczenie 28 luty 2010
Poprzedni rozdział Himatsubushi-hen
Następny rozdział Tsumihoboroshi-hen

Meakashi-hen to pierwszy rozdział "odpowiedzi" w Higurashi no naku koro ni. Opowiada o życiu Shion Sonozaki i jej siostry, a także Satoko Houjou

FabułaEdytuj

Odcinek 1 "Pierwsza miłość"Edytuj

Przez pokolenia rodzina Sonozaki mordowała młodsze z nowonarodzonych bliźniąt, ponieważ twierdzi, że przynosi ono pecha. Kiedy Mion i Shion się rozdzą, decydują jednak wysłać Shion do szkoły z internatem. Shion ucieka i wraca do Hinamizawy z pomocą swojego opiekuna, Kasai'ego. Shion, chcąc żyć na własną rękę, udaje, że jest siostrą i dostaje pracę w sklepie swojego wuja. Shion dowiaduje się o klątwie Oyashiro-samy od Mion. Shion poznaje Satoshi'ego, kolegę Mion, i się z nim zaprzyjaźnia. Satoshi jest członkiem rodziny Houjou, a jego rodzice byli ofiarami klątwy Oyashiro-samy. Satoshi i jego młodsza siostra, Satoko mieszkają u ciotki i wuja po śmierci rodziców. Shion idzie do szkoły na miejscu Mion, aby spróbować rozweselić Satoshi'ego. Kiedy nie udaje jej się to, jest rozgniewana i bije Satoko, bo myśli, że to ona jest powodem problemów Satoshi'ego. Rika i Rena próbują ją zatrzymać, aż Satoshi w końcu przychodzi i usuwa Shion z drogi. Satoshi mówi wtedy, że gardzi rodziną Sonozaki za to, że prześladowała rodzinę Houjou.

Odcinek 2 "Odpowiedzialność"Edytuj

Satoshi przeprasza Shion (myśli, że jest to Mion) i prosi ją, aby dbała o Satoko podczas festiwalu Watanagashi. Mówi też, że chce zamordować swoją ciotkę. Satoshi jest podejrzany o zabicie swojej ciotki, ale Shion zapewnia mu alibi. W efekcie wyjawia mu swój sekret: nie jest Mion, tylko Shion. Rodzina Mion odnajduje ją i każe iść do posiadłości Sonozaki, aby odpowiedzieć za swoje czyny. Tam, w sali tortur, Shion obraża nazwisko Sonozaki, mówiąc, że kocha Satoshi'ego. Mion każe jej prosić o przebaczenie, za to, co zrobiła. Ta się nie zgadza, i wtedy Mion wyciąga maszynę do wyrywania paznokci. Shion jest zmuszona do wyrwania trzech swoich paznokci za zbrodnie przeciwko rodzinie. Następnego dnia, Oishi spotyka ją sklepie z zabawkami, gdzie dowiaduje się, że Satoshi chce kupić zabawkę dla Satoko.

Odcinek 3 "Krew"Edytuj

Shion dowiaduje się, że Satoshi zaginął i postanawia dalej badać sprawę tajemniczych morderstw w ciągu ostatnich czterech lat. Spotyka Takano w bibliotece. Takano mówi jej więcej o historii Hinamizawy i jej mrocznej przeszłości. Wyjaśnia, że Hinamizawę nazywano Onigafuchi. Po spotkaniu z Miyo, Shion idzie do Mion i widzi, że ma dokładnie te same rany na palcach co ona. Mion mówi jej, że po wyjściu Shion, ta też się zbuntowała i nie chciała aby tylko siostra cierpiała.

Odcinek 4 "Zemsta"Edytuj

Shion uważa, że rodzina Sonozaki jest związana z zaginięciem Satoshi'ego i więzi Mion w lochu, w podziemiach posiadłości Sonozaki. Później zabija także babcie i zrzuca jej ciało do rowu. Następnego dnia Shion udaje Mion następnego dnia i ściąga głowę wsi do podziemia i go zabija.

Odcinek 5 "Czyste ręce"Edytuj

Shion, udając Mion, zaprasza Rikę do domu na "obiad". Shion wylewa na nią butelkę sosu sojowego. Rika rozpyla wtedy gaz pieprzowy, a Shion wstrzykuje Rice narkotyk. Wtedy Rika bierze nóż i popełnia samobójstwo, kilka razy dźgając się w szyję.

Odcinek 6 "Potępienie"Edytuj

Shion twierdzi, że Satoko jest winna zaginięciu Satoshi'ego, dlatego więzi ją w podziemiach, po czym krzyżuje i zabija. To sprawia, że jeszcze bardziej popada w paranoję. Torturuje Keiichi'ego, a ten mówi, że nie pozwoli aby Shion została opętana przez Oyashiro-samę, co wpędza Shion do łez. Uwalnia Mion, ale potem zrzuca ją z wzgórza i zabija. Keiichi trafia do szpitala, gdzie Shion go odwiedza. Kiedy Shion wraca do domu spada z balkonu i umiera.

Śmierci i zaginięciaEdytuj

Zaginęli:

Zginęli:

Higurashi no naku koro ni Kai
Meakashi-hen - Tsumihoroboshi-hen - Minagoroshi-hen - Matsuribayashi-hen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki