FANDOM

Keiichi Maebara
前 原 圭一

200px-Keiichi Matsuri1.png

200px-Keiichi Matsuri2.png

Informacje
Pseudonim
  • K1 (Kei Ichi)
  • Kei-chan
  • KeiKei
  • Wiek 16 lat
    Broń
  • Kij baseballowy
  • Łopata
  • Pierwszy raz w Onikakushi-hen
    Głos japoński Soichiro Hoshi
    Liczba morderstw 4 (w tym samobójstwo)
    Liczba zgonów 8

    Keiichi Maebara to jeden z głównych bohaterów Higurashi no naku koro ni. Jest synem znanego artysty Ichiro i Aiko Maebara. Przeniósł się do Himanizawy po nieprzyjemnych wydarzeniach w swoim rodzinnym mieście, Tokio.

    Informacje o postaciEdytuj

    Keiichi jest synem słynnego artysty, Maebara Ichiro i jego żony, Maebara Aiko. W czerwcu 1983 przeniósł się do Hinamizawy po strasznych wydarzeniach w rodzinnym mieście, Tokio. On i jego rodzina mieszkają w dużym domu, kupionym od rodziny Sonozaki, i w rezultacie wiele z jego przyjaciół uważają, że jest bardzo bogaty. Jednak w rzeczywistości jest on średniej klasy. Dom jest tak duży, że jego ojciec otworzył w nim galerię sztuki. Zakłada się, że Keiichi ma 16 lat i jest potwierdzone,że jego urodziny są w kwietniu, a skoro festiwal Higurashi jest w czerwcu, to prawdopodobnie skończył już 16 lat.

    W Onikakushi-hen wpada w paranoję i twierdzi, że jego przyjaciele chcą go zabić. W efekcie zabija Mion i Renę. Podobnie zabija również Teppei'ego Houjou i Takano Miyo w Tatarigoroshi-hen. Jednak w kolejnych rozdziałach zyskuje wewnętrzną siłę i wiarę w jego przyjaciół na tyle, aby zmienić losy Hinamizawy. Potrafi też przypomnieć sobie wydarzenia z poprzednich światów.

    Kiedy potrzebuje broni często bierze kij baseballowy Satoshi'ego Houjou, jednak w jednym przypadku dzierży siekierę. W Tsumihoroboshi-hen dowiadujemy się, że Keiichi boi się igieł do szycia, ponieważ w innym świecie Rena dała mu ohagi z igłą w środku. Keiichi łatwo wpada w gniew. Ma silne przekonanie, że przeznaczenie można pokonać, co zainspirowało Rikę i Hanyu aby walczyć z Takano.

    WyglądEdytuj

    Pobrane.jpg

    Keiichi

    Keiichi jest szczupłym, wysokim chłopcem o brązowych włosach i niebieskich lub fiołkowych oczach. 

    W szkole nosi białą koszulę, czarne spodnie i buty, a w dni wolne pomarańczową bluzkę bez rękawów, zielone krótkie spodenki i buty.

    CharakterEdytuj

    Keiichi jest osobą dosyć uległą. Ma miękkie serce co widać w sprawie Satoko. Jest nadzwyczaj inteligentny oraz odważny. Wierzy w przeznaczenie a tym bardziej w to, że można je pokonać.

    RelacjeEdytuj

    Rena RyuuguuEdytuj

    Keiichi i Rena są bardzo bliskimi przyjaciółmi. Keiichi lubi także trochę jej dokuczać, kiedy idą do szkoły. Shion uważa, że Rena jest rywalką Mion, bo Keiichi daje Renie lalkę w Watanagashi-hen.

    Satoko HoujouEdytuj

    Satoko i Keiichi są bardzo dobrymi przyjaciółmi. Satoko mówi na niego "nii-nii", bo przypomina jej brata pod względem wyglądu i zachowania.

    CiekawostkiEdytuj

    • Jego imię znaczy dosłownie K1. "Kei", "Ichi" - jeden.
    • Keiichi i Mion zostali zabici najwięcej razy w anime (zaraz po Rice, Tomitake i Takano).

    GaleriaEdytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki